Vette tracks produceren op je laptop ? klik hier.

Dj-lessen vette beats mixen? klik hier.

Popkoor 25+? klik hier.

Muziek en danslessen

Kids én volwassenen

homeknop-muziekles

publiek.JPG

EmmadeZeew

The Rock

Met 15 lesstudio's in Leiden, 9 lesstudio's in Oegstgeest, 6 in Voorschoten is The Rockschool in 8 jaar tijd, naast dé leukste en meest actieve, nu óók uitgegroeid tot de grootste particuliere muziek en dansschool van de regio. Of het nu zangles, pianoles, gitaarles, basgitaarles, drumles, saxofoonles, dj-les of bandcoaching is, bij The Rockschool krijg je enthousiast, vrij en toegankelijk les. Ons streven: het muzikale vuur aanwakkeren en aanhouden! Daarom begin je meteen met lekker muziek maken. Aan de hand van jouw smaak en muzikale wensen leren we je het instrument beheersen. Dat kan tot aan het conservatorium maar heb je die ambitie niet en geen zin in theorie en toonladders dan is dat ook goed. Ook de dansafdeling is goed vertegenwoordigd met streetdance, hiphop, breakdance, kleuter en peuterdans.

Onderscheidend
The Rockschool onderscheidt zich van alle andere organisaties in de regio door de overtuiging dat een muziek- en dansschool daadwerkelijk meer moet  doen voor zijn leerlingen dan alleen puur les geven en dan  weer naar huis te sturen. De liefde en passie voor een instrument kan dan echt heel snel verdwijnen. The Rockschool is de snelst groeiende muziek en dansschool van Leiden e.o. omdat wij daadwerkelijk beseffen dat het mes aan twee kanten snijdt. Dat ene stapje extra doen voor een leerling kan het verschil maken tussen een levenlang genieten van je hobby of het na een paar maanden voor gezien houden.

Motiverend
Wij doen daarom ons uiterste best leerlingen te motiveren om naar buiten te treden en het muzikale vuur brandend te houden . Wat is er nou mooier dan te laten zien aan de buitenwereld wat je hebt geleerd op gitaar, saxofoon of welk instrument dan ook. Soms hebben studenten gewoon een steuntje  of duwtje in de rug nodig om werkelijk te doen waar ze eigenlijk al heel lang van dromen. The Rockschool organiseert daarom of zelf evenementen of benaderd andere Leidse organisaties waar leerlingen hun kunsten kunnen vertonen zoals: Opening Koninginnedag op het waterpodium bij Einstein en Cityhall, Lakenfeesten op het stadhuisplein, Kids Filmgala, Leids ontzet, Basketbaleredivisionist ZZ Leiden, Leids internationaal filmfestival en niet te vergeten ons eigen Rockschoolpodium bij Werfpop in het Leidse Hout. Ook uit de regio Voorschoten, Leiderdorp, Zoeterwoude, Voorhout, Warmond, Oegstgeest, Katwijk, Noordwijk en Wassenaar weten ze ons voor muziekles en dansles al te vinden. Jong, oud, starter of gevorderd, bij ons is iedereen welkom.

Met vriendelijke groeten,

Ludwig Smith, The Rockschool